Yesterday

Igår fick jag en ny cykel av min man! Alldeles knallröd och fin, med en flätat cykelkorg. Den ska jag glida omkring på i stan framöver.

20110917-110515.jpg

Sen åt vi middag med några av Johannes jobbarkompisar. Såhär trevligt hade vi det.

20110917-105622.jpg

Vi åt världens bästa pizza. Min hade olika sorters svampar, även de långsmala sakerna som ser ut som böngroddar är svamp. Sjukt god!

20110917-105838.jpg

<a

Sen cyklade vi hem och jag bestämde mig för att baka en kaka. Den blev totalt misslyckad. Inga fler pulverkakor för mig.

20110917-110815.jpg

20110917-110958.jpg

Ser den ut som kakan på paketet? Nej, inte ens i närheten. Det var den konstigaste metoden någonsin, innan man ställde in den i ugnen skulle en halv liter kokande vatten hällas över!?

One thought on “Yesterday

Kommentera

