In the food store

Alltså, det börjar bli lite väl mycket mat, men det är ju så roligt. Och idag när vi var i mataffären så hade jag väldigt kul på konservburkshyllan!

20110919-200351.jpg

Jag verkligen älskar att det finns en storlek för alla!
(Ja, det är jag som ställt upp dem fint i storleksordning.)

20110919-200515.jpg

Och detta då!? Pasta i konservburk! I alla storlekar, den minsta är minimal, vad ska man med så lite spagetti till? Se bilden nedan för perspektiv på storleken.

20110919-200647.jpg

Själv köpte jag viktväktarnas baked beans, tänkte börja ett lite mer hälsosamt liv. Så liten, så söt!

Och kolla vad jag hittade på samma hylla!! I min vanliga mataffär:

20110919-200830.jpg

Livsfarligt!! Tur att allt i detta landet finns som 99% fat free alternativ.

Och här kommer vårt inköp, ifall ni av någon anledning skulle vilja veta vad vi faktiskt köpte.

20110919-201111.jpg

Vi tänker laga sallad idag.

Kommentera

