I told you so!

Idag är det fint väder 25 grader och extrem vind, men varm som tur var.
Här är utsikten från vår balkong.

20110922-173931.jpg

Så för att njuta av det fina vädret så gick jag ut på en promenad och hittade sportklädernas utförsäljningsmecca! Nu när jag börjat med både yoga, löpning och styrketräning så måste jag ju ha kläder också och det fixade jag genom att gå crazy inne på Nike. Fixade allt utom löparskor. Två linnen, ett par långa löparbyxor, ett par korta löparbyxor, två par shorts och en sport bh. Nu jädrar har jag ingen anledning till att missa träningen!

20110922-174529.jpg

Johannes säger att man blir mer motiverad att träna om man har nya snygga kläder, jag gick på det direkt…

One thought on “I told you so!

  1. Bra, då är du vältränad när jag kommer och det verkar som att jag inte behöver dra ner mina löparkläder om det nu är så billigt

Kommentera

