Relaxing in the sun

När det är fint väder så får man passa på att gå ut och fika i solen. Inte alltid så kul när man är ensam, det löser jag genom att ta med mig en bra tidning!

Tidigare i veckan såg det ut såhär:

20110923-121802.jpg

Färskpressad juice med ingefära i, mumla!!

Idag hänger jag på Birdman eating, det är jag värd efter att ha gått upp sju och tränat hot yoga idag IGEN! (Det var fasiken ännu svettigare idag, varför plågar man sig själv så…?)

20110923-122051.jpg

20110923-141620.jpg

Men sen när man sitter på ett mysigt café och får en sådan kanna te då känns det mycket bättre!
Beställde dessutom in en sen frukost/brunch, något speciell rätt som verkar finnas lite överallt, baked eggs. Har aldrig provat det innan, här är det ägg, couscous, morötter och russin.

20110923-141926.jpg

Och så en obligatorisk dagens outfit bild också, känner att det bara är bilder på mat nuförtiden…

20110923-151034.jpg

Ser ni hur färgglad jag är!? Jackan och halsduken åkte dock av ganska så fort då det har varmare än jag räknat med.

One thought on “Relaxing in the sun

Kommentera

