A wee bit celebration

För att fira att jag fått jobb så gick vi på thaimassage.
Underbart, men aj så ont det gjorde i mina axlar!

20111006-195614.jpg

Här låg jag.

20111006-195430.jpg

Och här ligger Johannes. Vi hade ett delat rum för extra romantik.

20111006-195658.jpg

Efteråt gick vi och åt sushi. Det är typ den ända mat jag kan äta på restaurang. Dock kan jag inte äta soyasås då det innehåller gluten, så på bordet står min egen medhavda specialsås.

20111006-195819.jpg

Vi var de enda ickejapanerna på stället, som var fullt. Kändes som vi valt rätt restaurang.

Kommentera

