Ethiopian

Igår var vi ett stort gäng som gick på Etiopisk restaurang, förutom jag och Johannes var det Daniel, Moises, Sylvia, Katie, Amy och hennes kille (en arbetskamrat till mig) och några fler killar från Johannes jobb.
Jag tog tyvärr inga kort på sällskapet men självklart på maten. Första gången på etiopisk restaurang för mig, mycket spännande. Man får en enorm tallrik med pannkaksliknande bröd i botten och en massa olika röror ovanpå. Meningen är att man ska ta brödet och greppa tag i resten av maten med det, inga bestick alltså. Men, jag kunde ju inte äta brödet så jag fick dispens och åt med gaffel.

20111014-082441.jpg

20111014-082502.jpg
Gott var det!

Kommentera

