A good daughter

Mamma kommer ju på besök 4 veckor i januari. Precis då Australian Open håller på. En stor tennisturnering alltså, för de, som jag, inte vet vad det är.

Mamma är ju som de flesta vet ett sportfreak, spelar ingen roll vilken sport det handlar om, en dag såg jag henne sitta och titta på någon skateboard tävling, å det inte fanns någon annan sport på tv just då…!?

I vilket fall, när mamma kommer hit är jag lite rädd att hon kommer att vara ensam hela dagarna, då vi båda jobbar. Så som en god dotter så har jag köpt en för tidig julklapp till henne. (Oroa er inte, det är ingen hemlis, hon vet redan om det.)

20111019-161409.jpg
Kvartsfinal och bra reserverad plats och allt! Jag tror hon kommer att trivas 😉

Om ni undrar over det fina nagellacket sa var det en julklapp fran min kara gudmor!

Kommentera

