Broadband

Det är fredag och även om vädret är dåligt, regn och riktigt Göteborgsgrått, så är jag glad.
Igårkväll fungerade ÄNTLIGEN vårt bredband!! Äntligen kan jag starta mitt riktiga liv ;). På vägen till jobbet kunde jag för första gången sen jag lämnade Sverige, lyssna på Spotify i telefonen, som jag saknat det.

Idag händer massor med roligt. Förutom den klassiska fredagsdrinken vid skrivbordet så skall jag ta en vända på stan (allt stänger kl 18 i vanliga fall men fredagar har de kvällsöppet), sedan skall vi på middag med Andrew och Ryan innan vi går på konsert med SBTRKT, som jag aldrig hört…

Men först jobba lite.

It’s Friday and even though the weather sucks I’m happy! Yesterday our broadband finally got installed and up and running!! That ment I could listen to Spotify on my way to work today, it doesn’t even exist here in Australia… I’ve missed it so much!
Today we have a great evening booked. First dinner with Andrew and Ryan before a concert with SBTRKT, who I never heard… Exciting!

Kommentera

