Swedish celebration

När jag kom till jobbet imorse så hade Simon satt upp denna fina bild på min dator.

20111027-104418.jpg
Han tyckte att jag behövde lite svenskt firande dagen till ära. Simon har bott i Danmark, därav den danska stavningen…
Jag har även fått mail och födelsedagskort från mina kollegor.20111027-104619.jpg
När jag fyllde 30 och jobbade på Nolato fick jag knappt ett grattis… Nu fyller jag 31, har jobbat i 3 veckor och känner mig mer firad än någonsin!

When I came to work this morning Simon had put a swedish poster on my computer screen, whit ABBA foiled in tin, saying happy birthday in Swedish. I also got emails from colleagues and a birthday card from Amy! Last year when I turned 30 I hardly got a happy birthday wish, this year I’m turning 31 and have only worked here for 3 weeks and get more celebrated than ever!

Kommentera

