The Gathering

Idag är det festival. Bright Eyes, som jag längtat!

Sen så skall det självklart bli spännande att se Portishead, Mogwai, Flaming Lips och Clap Your Hands. Men de är inte lika fjortis som Bright Eyes, och jag har fastnat i fjortisstadiet. Det är jag stolt över, ibland…

Men först ska jag till sjukhuset och röntga min fot. Känns som en lagom bra kombination. Röntgen sen festival. Roskildevibbar någon?

Today is festival day. I’ve been looking forward to Bright Eyes for ages, yes, Portishead, Mogwais, Flaming Lips and Clap Your Hands too. But not as much as Bright Eyes, not even close.
But first I’m going to Albert Park to get an x-ray of my ankle. Feels like a very good combination: x-ray + festival…

 

Kommentera

