Packages

Idag anlände dessa!!!20111114-160238.jpg
Till mitt kontor. Och i dem låg detta:20111114-160336.jpg
Johannes paket: kostym, nya Marimekko handdukar!! Och våra gamla handdukar som jag saknar som sjutton. (Jag är en handdukssuccer, jag vet.) Samt en present från Filippa K, men då Johannes inte sett den än så tänker jag inte avslöja vad.20111114-160505.jpg
Mitt paket: tidningar, böcker, mina älskade stövlar (syns ej på bild) fyllda med snus! Ny Whyred klänning, nya Marimekko handdukar!! En ny kalender mm mm.
TACK underbara fina bästa mamma!!!!

Today two packages arrived to my office. One was for Johannes: his suit, new Marimekko towels!! our old towels (I’m obsessed with nice towels and bed sheets, impossible to find in Australia) and a gift from Swedish brand Filippa K, but since Johannes hasn’t seen it yet, I won’t say what it is…
My package: books, magazines, my beloved boots (not in the picture) filled with snus, a new calender, new Marimekko towels!! and a new dress from Whyred!!
THANK YOU WONDERFUL beautiful best mom ever!

3 thoughts on “Packages

  1. PASSADE KLÄNNINGEN? Om inte får du väl sälja den för det kan väl inte vara så svårt. När du pratade om Acne-klänningen hade jag redan sett den men tyckte denna var snyggare och köpt den innan du hade skrivit vad du önskade dig. Hoppas verkligen den passar och då har du en till till alla julfesterna.

  2. Den passade precis! Om jag inte hade tranat sa mycket sa hade jag aldrig fatt pa mig den. Nu sitter den som ett smack 😉 Lite skrynklig dock, da det ar siden, far ta den till kemtvatten och be dem stryka den.

  3. LOVE the content of your lil’ package doll!! 😉 thank you SO much for you tips on where to find some swedish labels in melbs! didn’t know they were around at all, as well as whyred in DJ’s – gahh! well did not know that (shame on me!) hehe. would be a tiny range though yeah? need me some jeans A-SAP!! X

Kommentera

