Detox is over!

Min detox är äntligen över! Efter 8 veckor utan det mesta så känns det verkligen konstigt att kunna äta i stort sett vad jag vill. Jag håller mig dock fortfarande borta från gluten och mjölkprodukter så gott som möjligt, då jag märkt att min mage mår bättre utan dem. Igår fick vi in dessa brickor till kontoret. Jag åt frukt så det stod härliga till, kiwi, vattenmelon, körsbär, vindruvor mm. Mmmmmm!

20111130-110020.jpg

20111130-110042.jpg
My detox is finally over! After 8 weeks of not being able to eat hardly anything it seems weird to all of a sudden be able to eat whatever I want. I still keep away from gluten and dairy products since my stomach is better without them. Yesterday we got these two plates to the office, I ate fruit like crazy!!

One thought on “Detox is over!

Kommentera

