Vinyasa

Det här med bikram yoga är ju inte riktigt min grej har jag kommit fram till. Jag kan inte andas och slutar inte tänka panikartade tankar på att jag inte får luft. Näe, det har jag lagt ner. Istället så provade vi idag på vinyasa power flow på Union yoga som ligger precis vid jobbet. Inte 40 graders värme utan ”bara” 27 grader och mer utmattande övningar där man tränar styrka samtidigt som stretch. Sån himla underbar träning i jämförelse med bikram, riktigt roligt faktiskt. Jag är fast!

I have come to the conclusion that bikram yoga wasn’t thing. I couldn’t stop thinking that I couldn’t breath and the whole day prior to yoga I panicked about how horrible it was going to be. Nope, not at all my cup of tea. Instead we tried vinyasa power flow at Union yoga today. No 40 degrees in the room, ”only” 27 degrees and harder exercises with more strength. I love it! Felt amazing and was so much fun. I have definitely found my place.

20120112-192538.jpg

20120112-192618.jpg

One thought on “Vinyasa

Kommentera

