Glossybox

Jag har hittat det absolut basta for mig: Glossybox!
Nu har jag ju den australiensiska versionen, men det ar ju sak samma. For $15 sa far jag varje manad nu hem en lada med minst 5 skonhestprodukter. Jag ar skitdalig pa att prova nya saker om inte nagon ”tvingar” pa mig dem (min man haller nog inte med dock…), men nu kan jag prova dem i stort sett gratis. Det ar lite som Linas matkasse fast med smink, hud- och harvard. Det ar ju rena drommen egentligen 🙂

I found Glossybox today and realised it’s made for me! I’m so bad/scared of trying new products, even though I love to, and don’t change my routines if somebody doens’t ”force” me to. But now, for $15 a month, I will get a package with at least 5 beauty/cosmetic/hairproducts to try. For me this is like a dream 🙂

 

Kommentera

