New Order

För en vecka sedan var vi på New Order. Funny story: Johannes hade köpt biljetter för att överraska mig samtidigt som jag vann biljetter till konserten från jobbet och skulle överraska Johannes… Vi tänker för lika tror jag.
Det var i alla fall skitkul att få New Order live, visst de är ett gäng gamla gubbar från Manchester men musiken låter lika bra för det. Vi hade sittplatser men mot slutet stod hela läktaren upp och dansade de med. Jag var i mitt esse!
Jo, just det ja, vi åt lite innan också. (Oväntat?!)

One week ago we went to see New Order. Funny story: Johannes had bought me tickets as a surprise while I won tickets from work and wanted to surprise him… We’re too similar I think.
The concert was great. Yes, it’s mostly a few old farts from
Manchester standing on the stage but the music still sounds the same and it was great. We had seated tickets but towards the end everyone in the seated area were standing up dancing. I loved it!
Oh, and we are before the concert. Off course.
20120307-083459.jpg20120307-083452.jpg20120307-083437.jpg20120307-083832.jpg20120307-083903.jpg

Kommentera

