Zucci

Efter att ha blivit dåligt bemött av några från min förra frisörsalong så bestämde jag mig för att prova på ett nytt ställe, Zucci, som ligger precis runt hörnet från mitt jobb. Och jädrans vad glad jag är att jag gjorde det! Äntligen har jag en hårfärg som jag är nöjd med och en lugg som är precis så som jag vill ha den och inte hastigt klippt. Zucci använder sig dessutom enbart av Aveda produkter, ekologisk hårvård, extra plus i kanten.

After been treated quite badly from some of the girls at my last hair salon I decided to try a new place and went to Zucci, around the corner from work. Man am I happy I did! Wendy who did my hair was amazing and FINALLY I have the colour and cut I wanted. Also, Zucci only uses Aveda products, organic hair products, which is easier on your hair and skin.

20120706-110326.jpg

20120706-110341.jpg

20120706-110451.jpg

2 thoughts on “Zucci

Kommentera

