New life

Nu jäklar börjar mitt nya liv. Efter månader av festande ska jag försöka lugna ner mig och börja äta rätt och träna igen. Igår gick jag hela vägen hem från jobbet, 75 minuter och idag cyklade jag till jobbet.

My new life has started! After two months of constant drinking and partying I need to start taking care of myself. Need to start exercising and eating healthier again. Yesterday I walked home from work, a 75min walk, and today I biked to work.

20130213-191534.jpg
Hemmagjord (japp, Johannes) passionsfrukt smoothy till frukost.
Healthy homemade (Johannes, off course) passion fruit smoothy for breakfast.

20130213-192208.jpg
Kycklingsallad till lunch.
Chicken salad for lunch.

20130213-192413.jpg
Och såhär ser jag ut efter att ha cyklat hem alla uppförsbackar i 30 grader…
My look after biking up all the hills home in 30 degrees…

Kommentera

