Skin care

 

20130318-161422.jpg
Såhär blir det när jag och min man ska ska köpa hudvårdsprodukter… Vi gick till Aesop för att köpa en hudkräm och går därifrån med halva affären. Men det är så värt det.
Denna gången ska jag prova deras Parsley Seed Anti-Oxidant Hydrator samt B and Tea Balancing Toner. På dagen använder jag dock Sage and Zinc Hydrating Cream Spf15 då jag är helt besatt av att ha solskydd sommar som vinter. Men den är inte så bra på natten så behövde en mer fuktgivande hudkräm. Provade Parsley Seed krämen över natten och måste säga att jag redan märkte skillnad. Var inte alls lika torr idag som jag var igår!
Sen var jag ju självklart tvungen att köpa det där munvattnet… Och Johannes köpte sig en riktigt fräsch och god parfym när vi ändå var där.

This is what happens when me and my husband go to any kind of beauty store… We went to Aesop to by a face lotion but ended up with half the store. This time I’m going to try the Parsley Seed Anti-Oxidant Hydrator and B and Tea Balancing Toner. During the day I will still use their Sage and Zinc Hydrating Cream Spf15 since I’m obsessed with wearing sun blocker summer as well as winter, don’t want no wrinkles. But it’s not very good during night so I needed a more hydrating cream. I tried the Parsley Seed cream last night already and I really liked it, my skin felt much more hydrated than normally.
Then off course I had to by that mouth wash… And Johannes bought a really nice perfume as well.

Kommentera

