Last day

I fredags gjorde jag min sista dag på Stadia media/Aegis. Om några veckor börjar jag istället på Ford, tillbaka till bilindustrin alltså.

Last Friday was my last day at Stadia media/Aegis. In a few weeks I will start at Ford instead, back to the automotive industry.

20130513-164922.jpg

20130513-164932.jpgSista måltiden valde jag att ha på Dead man espresso med närmsta vännerna Amy, Viv, Thao, Rochelle och Maria. Känns riktigt tråkigt att veta att jag inte kommer äta lunch i South Melbourne längre, där finns så många bra kaféer och restauranger.

I chose to have my last South Melbourne lunch with my closest friends, Amy, Viv, Thao, Rochelle and Maria, at Dead man espresso. Feels a bit sad knowing I won’t have lunch in this area anymore, there are so many good cafes and restaurants around.

20130513-180441.jpgFredagsdrinken hölls på balkongen med mängder av ost, snacks och drinkar.

The Friday drinks were held on the balcony with loads of cheese, snacks and drinks.

20130513-180634.jpg20130513-180740.jpg

Kommer att sakna mina underbara kollegor så himlans mycket.

I’m going to miss my amazing colleagues so much! Above, Thao, Jonesy, me and Rochelle.

20130513-180915.jpgKommer även att sakna den här utsikten, lär inte finnas liknande balkong och skyline i Broadmeadows…

I’m also going to miss this view, I’m quite possitive there will not be a similar balcony and skyline in Broadmeadows…

IMG_1320

IMG_1321Sen var det dags för drinkar och shots på South Melbourne Trader där vi festade loss resten av kvällen. Blev en hel del shots som ni kanske märker av bildkvaliteten. Ovan ser ni Leigh, Rochelle, Emma, AC och Marcella snapsa loss.

Then we headed to the South Melbourne Trader for more drinks and shots. We had quite a few as you might notice by the beautiful quality of the picture… Above is Leigh, Rochelle, Emma, AC and Marcella taking shot nr x.

IMG_1322Det blev lite karaoke senare på kvällen, här är jag i mitt esse.

We also sang karaoke later on and here you can see me going 100% all in.

Kommentera

