Holiday in da city

Just nu har jag semester i två veckor innan jag börjar nya jobbet. Förutom att städa hela lägenheten, möblera om, tvätta, sortera i stort sett alla skåp vi har, lägga upp kläder på eBay, fixa alla saker man aldrig hinner fixa när man jobbar etc etc så har jag faktiskt hunnit med en del. Trodde jag skulle bli uttråkad så istället har jag bokat in massor med saker.

I’m on holiday for two weeks before I start my new job. Not only have I cleaned the whole apartment, organized every cupboard and drawer we have, washed clothes, sorted my wardrobe and uploaded things on eBay, done all those things you never have time for when working etc etc I have also had time to meet friends. I thought I would be bored after the first day so booked myself for as many dates I could.

20130517-122857.jpg

20130517-122932.jpg
Har efter doktorns och min egen order satt igång med träning på morgonen igen.
After doctor’s, and my own, order started to exercise in the morning again.

20130517-123150.jpg

20130517-123202.jpg
I tisdags hade jag frukost med Katie, som jobbade hemifrån för dagen. Efteråt promenerade jag runt i Preston i evighter för att anmäla mig till engelska testet. När jag väl kom hem var jag helt stelfrusen och bäddade genast ner mig i soffan.
On Tuesday I had breakfast with Katie who worked from home that day. Afterwards I walked for ages in the rain and wind in Preston to apply for my English test. Once I came home again I could hardly feel my fingers due to how cold I was…

Kommentera

