Sleep over

I lördags åkte vi hem till Amy och Graham för middag och drinkar. Vi kom hela vägen till Hampton och sen blev Johannes sjuk och fick åka tillbaka hem. Jag stannade dock och blev bjuden på en supergod trerätters middag.

Saturday night we went down to Amy and Graham for dinner and drinks. Johannes drove all the way down to Hampton and then he got sick and had to drive home again. I stayed and had an amazing three course dinner.

20130617-082544.jpg

20130617-082549.jpg

20130617-083103.jpg
Amy hade lagat Gambas al ajillo och lax med pesto i filodeg (dekorerad av Graham), hemgjord hollandaissås och ugnsbakad potatis. Jag åt tills jag var så full att jag inte kunde andas.
Amy had made gambas al ajillo and then a pastry filled with salmon and pesto (decorated by Graham), homemade sauce and potatoes. I ate until I couldn’t breath anymore.

20130617-083129.jpg
Sen satt vi i soffan och tittade på någon konstig karaoke tv som spelade 80-tals klassiker. Här har ni Noni och Axel Rose, kan knappt bli bättre än så!
Then we watched some weird karaoke channel that played 80’s classics. Here is Noni and Axel Rose, can’t get better than that!

20130617-083543.jpg
Söndag morgon gick jag och Amy på ansiktsbehandling på The Beauty House innan vi mötte upp Graham för frukost på The Brown Cow Cafe.
Sunday morning me and Amy went for a facial at The Beauty House before we met up with Graham for breakfast at The Brown Cow Cafe.

20130617-083812.jpg

20130617-083823.jpg
Enbart Amy får för sig att beställa BLT med pommes vid sidan om till frukost. Själv åt jag mina pocherade ägg med lax, avokado och hollandaissås.
Only Amy would order a BLT with chips on the side for breakfast. I myself had my poached eggs with salmon, avocado and hollandais sauce.

Kommentera

